Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 419 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 097 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сільське комунальне підприємство "Поляницякомунсервіс" |
| ЄДРПОУ: | 38074503 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Павук Марія |
| Телефон: | 380989421201 |
| E-mail: | mariapavuk28@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 78593, Україна, Івано-Франківська область,село Поляниця, Карпатська, 1А |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не надав: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), аналогічний договір та документи на підтвердження виконання договору/або лист відгук. Учасником надано довідку та аналогічний договір на бетон М 300 Р 4 на граніті. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності: 2.1.Додаток 1 до Тендерної документації п.1 п.п.1.2 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. (не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі., копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.) На підставі Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.