Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 658 044,15 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 580,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 35756919 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андреєв Володимир Володимирович |
| Телефон: | +380442494696 |
| E-mail: | v.andreev@kpsolor.com.ua |
| Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЛЕВКА МАЦІЄВИЧА, будинок 6 |
7 |
В тендерній документації пп. 1.12 п. 1 додатку № 7 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції замовник вимагав Гарантійний лист щодо поставки партії товару у строк, що не перевищує 3 робочих дня з дати надходження замовлення. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 25.10.2024 № 25-6 в якому зазначено: “4 робочих дня з дати надходження замовлення”. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлений документ “Гарантійний лист” згідно пп. 1.12 п. 1 додатку № 7, який подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.