Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 738 394,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 691,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Башлик Лідія Леонідівна |
| Телефон: | 0487388575 |
| E-mail: | L.BASHLYIK@IMTP.UA |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
1 |
ВВимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією:1. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документи в електронному вигляді, які згідно інформації на самому документі мають бути підписані представником за довіреністю – Світланою Мороз, водночас на кожен такий документ та на пропозицію в цілому накладено КЕП директора Учасника, що не відповідає вимогам пункту 1.6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, відповідно до якого Під час перевірки УЕП /КЕП для юридичної особи – має відображатись УЕП/КЕП керівника учасника або уповноваженої ним особи на подання пропозиції, виданий для отримання послуг електронного цифрового підпису юридичною особою (учасником), повинен відображати ПІБ особи, найменування учасника, дані повинні відповідати документам, наданим учасником для підтвердження повноважень особи для подання пропозиції. Крім того, довіреність, видана на особу Світлана Мороз не містить інформації щодо надання повноважень на подання тендерної пропозиції. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження документів із зазначення підписанта – особи, КЕП/УЕП якої накладено на електронні документи та на пропозицію – тобто або завантажити документи з ім’ям підписанта – директора, або завантажити документи та накласти КЕП/УЕП особи, уповноваженої на подання тендерної пропозиції, при цьому довіреність має передбачати повноваження на «подання тендерної пропозиції/участі у процедурі закупівлі/участі у аукціоні процедури закупівлі» тощо, що надає право засвідчувати та подавати документи та/або тендерну пропозицію під час проведення процедур закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.