Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 428 350 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 85 000 UAH |
| Замовник: | Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин |
| ЄДРПОУ: | 40123454 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юрій Дубаневич |
| Телефон: | +380444069837 |
| E-mail: | crekm.dog1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03126, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Володимира Качали, 7 |
1 |
Добрий день. Відповідно до підпункту 2.2. п. 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар» розділу 1 Додатку 2 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» до тендерної документації, якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту, відмінного від зазначеного в Додатку А, учасник повинен надати скановану завірену учасником копію такого стандарту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.