Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" ЖМР |
| ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Степурко Ольга Михайлівна |
| Телефон: | +380679902043 |
| E-mail: | olhastep@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2024-10-10-002521-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. А саме у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції: - довідку в довільній формі в якій гарантовано розуміння, що єдиний критерій оцінки в даному тендері є ціна. Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: Погоджений підписом уповноваженої особи Учасника та погоджений печаткою (в разі коли Учасник працює з печаткою) проект договору поставки товару. В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.