Період оскарження умов закупівлі - по 10-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 799 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 998,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04396727 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Червякова Катерина |
| Телефон: | 0577427478 |
| E-mail: | rada43750767@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 62416, Україна, Харківська область,селище міського типу Пісочин, вул.Беліменків ім., будинок 2 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей. Учасниками у складі тендерної пропозиції повинна обов’язково надаватися довідка, на фірмовому бланку Учасника, складена в довільній формі, що містить інформацію щодо використання або невикористання Учасником у своїй діяльності печатки, у разі невикористання із зазначенням документу, яким це підтверджується. До цієї довідки надати копію такого документу. Наразі у складі тендерної пропозиції Учасника, вищезазначена довідка відсутня. Для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції умовами тендерної документації було передбачено надання довідки, яка складена у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, з інформацією про особу яку уповноважено на підписання договору про закупівлю. При наявності у особи, яку уповноважено на підписання договору про закупівлю, обмежень у Статуті (або іншому установчому документі), Учасником обов’язково надається довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності) Учасника, про наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень та копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право на підписання договору про закупівлю. Наразі Учасником не було надано окремої довідки яка вимагалась Замовником. Умовами тендерної документації було передбачено надання Учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідки, на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, що повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме номер та дату укладення договору (договорів), повну назву замовника (замовників) та посаду, прізвище, ім`я, номер телефону контактної особи замовника з яким був укладений договір (договори), назву предмета закупівлі та початкову вартість договору (договорів). У якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору може бути тільки той договір, зобов’язання за яким Учасником виконано в повному обсязі. Інформація про виконання зобов’язань (в повному обсязі) за аналогічним договором обов’язково зазначається Учасником у вищевказаній довідці. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копію договору (договорів) з усіма додатками до нього та копії документів що підтверджують виконання договору (договорів), а також копію листа - відгука від організації з якою виконувався наданий аналогічний договір. Лист-відгук має містити інформацію про номер та дату укладення договору, своєчасність та повноту виконаних зобов`язань згідно з договором. Наразі Учасником було надано довідку яка містить інформацію, що не підтверджується договорами які надані Учасником, як аналогічні. Так початкова ціна договору № 31Т/10-22 від 31 жовтня 2022 року, що був наданий учасником в якості аналогічного відповідно до «пункту 3.1. Ціна цього договору становить 16 280 000, 00 гривень (шістнадцять мільйонів двісті вісімдесят тисяч гривень 00 коп) гривень, в тому числі ПДВ - 2 713 333,33 гривень (два мільйона сімсот тринадцять тисяч триста тридцять три гривн 33 коп), що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості Товару. 3.2. Загальна вартість Товару за цим Договором складається із вартості кожної партії Товару, поставленої в межах строку дії цього Договору. 3.3. Ціна Товару не може змінюватись після підписання Договору і до виконання зобовʼязань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: - збільшення ціни за одиницю Товару не більше ніж 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого Товару на ринку, у разі коливання ціни такого Товару на ринку, за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, при умові постачання не менш ніж 10% обсягу Товару: Збільшення ціни на Товар повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим. У випадку коливання ціни такого Товару на ринку, Постачальник звертається до Покупця із відповідним зверненням, в якому подає документальне підтвердження зростання вартості Товару з моменту укладення Договору або з моменту попередньої додаткової угоди (про зміну ціни за одиницю товару) до Договору на момент звернення (дата/видачі документу, на підтвердження коливання Товару, не повинна бути раніше 10 діб під дати отримання такого документу Покупцем).Пункт 3.4. Зміна ціни оформлюється письмово шляхом укладання додаткової угоди до даного Договору. Підписання додаткової угоди до Договору свідчить про досягнення Сторонами згоди про нову ціну Товару» До даного договору Учасником було надано Додаткова угода № 1 від 04 листопада 2022 року та Додаткова угода № 2 від 15 листопада 2022 року. Але в жодній з них не було зазначено про зменшення ціни договору. Наразі надані учасником Видаткові накладні до договору № 31Т/10-22 від 31 жовтня 2022 року не підтверджують виконання наданого договору в повному обсязі. Наданий Учасником договір в якості аналогічного № 02/08/22 від 02 серпня 2022 р. не містить початкової вартості договору взагалі. Також в довідці, яка вимагалась замовником на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, що повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), міститься інформація про предмет договору № 02/08/22 від 02 серпня 2022 р., що не відповідає дійсності, в довідці, вказаний предмет договору «Сіль камʼяна для промислового перероблення помол 3», а в договорі в розділі 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ в пункті 1.1. зазначено «Продавець зобовʼязується поставити і передати у власність Покупцеві сіль надалі «Товар», а Покупець зобовʼязується прийняти Товар і своєчасно оплатити його на умовах, визначених цим Договором.» Умовами тендерної документації було передбачено надання Учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій, інших документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника встановленим вимогам відповідно до законодавства, а саме довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника що повинна містити наступну інформацію про статус платника податку: 1. Код згідно з ЄДРПОУ або РНОКПП, дата реєстрації платником податку на додану вартість та індивідуальний податковий номер (вимога встановлена для Учасника, який є платником податку на додану вартість); 2. Код згідно з ЄДРПОУ або РНОКПП, дата обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлена для Учасника, який є платником єдиного податку); 3. Код згідно з ЄДРПОУ або РНОКПП та відповідна інформація у випадку, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування. Наразі у складі тендерної пропозиції Учасника, вищезазначена довідка відсутня. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки та нові або виправлені документи згідно вимог замовника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.