Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вільхівська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04396667 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vilh.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Катерина Романенко |
| Телефон: | +380577478007 |
| E-mail: | katya.rom_uo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 62431, Україна, Харківська область,Харківський р-н, с.Вільхівка, вул.Центральна, 1 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТ ТРЕЙДИНГ»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В довідці «Загальні відомості про Учасника» вих. № 557/6 від 10.10.2024р. (файл «6 Довідка відом. про Учасника.pdf») зазначено неповну інформацію, а саме: не зазначено інформації про використання у своїй діяльності печатки (за наявності). 1.2. Для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, а також вчиняти від імені учасника інші юридично значущі дії, умовами тендерної документації було передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки, яка складена у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, з інформацією про уповноважену особу, та оригінали або копії документів: протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів або рішення засновника та наказ (наказ / витяг з наказу) / розпорядження (розпорядження / витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду). Наразі Учасником не було надано окремої довідки та документів, які вимагались Замовником. 1.3. Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (файл «Витяг ЄДРЮОФО-ПГФ від 13.09.2024р..pdf»), який виданий 13.09.2024р., тобто раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів (03.10.2024р.). 1.4. Учасником надано Гарантійний лист-згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання вих. № 557/26 від 10.10.2024р. (файл 26 Гарант. лист..pdf»), а також надано лист-гарантію щодо виконання та дотримання вимог Замовника у повному обсязі відносно Товару та підписану саму Технічну специфікацію вих. № 557/25 від 10.10.2024 р. (файл «25 Інформація про необхідні….pdf»), сертифікат відповідності на товар, але окремого гарантійного листа щодо надання копій документів, які підтверджують якість товару, на кожну партію товару, що буде поставлятись Учасником, не надано. Виправлення цієї помилки (невідповідності) не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції. 1.5. Учасник повинен був надати Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 3 до тендерної документації, гарантування виконання своїх зобов’язань за ним. Учасником на виконання цієї вимоги надано Лист-підтвердження (гарантійний лист) вих № 557/17 від 10.10.2024 (файл «17 Лист-підтверд. згода з проект. дог..pdf»).,в якому зазначено, що Учасник погоджується укласти договір за результатами даних відкритих торгів (з особливостями) згідно істотних умов та проекту договору про закупівлю, що запропоновані замовником, але без зазначення гарантування виконання своїх зобов’язань за даним договором. 1.6. Учасник повинен був надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку (у разі її використання) учасника у місцях визначених як Постачальник (без заповнення цінових показників), але Учасник його не надав. 1.7. Для цілей укладання Договору про закупівлю Учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал довідки з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, але дана довідка відсутня. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації та пункт 2 Додатку 6 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині «Повноваження щодо підпису документів» тендерної документації, пункт 3 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації та пункт 3 Додатку 6 до тендерної документації. 2.3. Пункт 9 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації, пункт 9 Додатку 6 до тендерної документації. 2.4. Пункт 3 в частині «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:» розділу «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Технічної специфікації в Додатку 2 до Тендерної документації, підпункт 3 пункту 15 Додатку 6 до тендерної документації. 2.5. Пункт 13 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації та пункт 16 Додатку 6 до тендерної документації. 2.6. Пункт 13 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації та пункт 16 Додатку 6 до тендерної документації. 2.7. Пункт 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, пункт 17 Додатку 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен надати Загальні відомості про Учасника у довільній формі з обов’язковим зазначенням всієї інформації, яка вимагається Замовником, а саме: повного та скороченого найменування, код (ЄДРПОУ)/реєстраційний номер облікової картки платника податків, організаційно-правової форми господарювання, місцезнаходження (в тому числі фактичного, у разі якщо не відповідає зареєстрованому), банківських реквізитів, контактного телефону, електронної пошти (e-mail) (яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору), відомостей щодо керівника Учасника (ПІБ, посада, контактний телефон), підписанта тендерної пропозиції та договору (ПІБ, посада, контактний телефон); обрана система оподаткування; відомостей про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість (якщо зареєстрований - Індивідуальний податковий номер); інформації про використання у своїй діяльності печатки (за наявності), відомостей про контактну особу (ПІБ, посада, контактний телефон). 3.2. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, підписувати тендерну пропозицію та підписувати договір за результатами закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи (осіб) та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи (осіб). Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи (осіб) учасника, та надається за підписом керівника учасника. На підтвердження повноваження особи підписувати документи тендерної пропозиції, договір про закупівлю, вчиняти від імені учасника інші юридично значущі дії учасник повинен надати оригінали або копії документів: протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів або рішення засновника та наказ (наказ / витяг з наказу) / розпорядження (розпорядження / витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду. 3.3. Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. 3.4. Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо надання копій документів, які підтверджують якість товару, на кожну партію товару, що буде поставлятись Учасником. 3.5. Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 3 до тендерної документації та гарантування виконання своїх зобов’язань за ним. 3.6. Учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку (у разі її використання) учасника у місцях визначених як Постачальник (без заповнення цінових показників). 3.7. Учасник повинен надати оригінал довідки з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. В разі невиправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» буде відхилена у відповідності до п. 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.