Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 047 056 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 235,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" "ДАРНИЦЬКЕ ТРАМВАЙНЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ДЕПО" |
| ЄДРПОУ: | 03328729 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Гроза |
| Телефон: | +380504269282 |
| E-mail: | natalia.hroza@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02105, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ПАВЛА УСЕНКА будинок 6 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до вимог п. 3 Таблиця 2 Додаток 2 до тендерної документації Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статуту: - Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. - У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) Відповідно до вимог п. 4, Таблиця 2 Додаток 2 до тендерної документації: Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора на Статуті Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) 2. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.