Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2024, 00:00
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону "Про публічні закупівлі"
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40516392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Анжела Володимирівна |
| Телефон: | +380544625859 |
| E-mail: | angelika.bai95@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст Шановний учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції уповноваженою особою виявлені такі невідповідності: 1. На вимогу Додатку 3 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), пункту 4 якщо Учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, учасник надає документи, які підтверджують господарські відносини між учасником і виробником товару: чинний протягом усього строку поставки товару договір купівлі або поставки продукції (товару) та авторизаційний (гарантійний) лист від виробника товару, який адресовано замовнику закупівлі, з інформацією про погодження подання учасником документів виданих на ім'я виробника товару та про гарантування виробником товару здійснення безперебійної поставки, товару у кількості, належній якості та у строки визначені тендерною документацією (вказати номер закупівлі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.