Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2024, 00:00
Замовник підтверджує, що є суб’єктом, на якого поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» (надалі - Постанова) та підтверджує, що постачання товарів за цим Договором необхідне Покупцю з метою виконання ним відповідних мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, а також те, що до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Покупця у рамках виконання умов цього Договору обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 219 557,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 097,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 40108761 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микола Мінько |
| Телефон: | +380362679541 |
| E-mail: | uomykolaminko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2 |
0 |
1. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 повідомити про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: а) учасник відкритих торгів підтвердження вимог Додатку 4 до тендерної документації повинен не надав документи за пунктами 1, 8, 9, 10, 11, 12.; б) на виконання пункту 13 додатку 4 та додатку 2 до тендерної документації надав некоректно заповнену таблицю за стовпчиками номер 6 (не зазначив найменування запасної частини, разом з тим в документі Цінова пропозиція таке зазначив), стовпчиком номер 8 (не зазначив країну походження товару). 2.Учаснику торгів ФОП "АНДРІЮК ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати: - скановану копiю аналогічного договору постачання запасних частини для автомобілів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких); - сканкопiї видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, сканована копія якого надана; - сканкопiю відгуку про виконання договору, від замовника, інформація по якому надана; - Гарантійний лист що предмети закупівлі (запчастини) є оригінальними, або ліцензійними аналогами; - Гарантійний лист що предмети закупівлі нові, їх якість відповідає вимогам нормативної і конструкторської документації заводу-виробника та відповідним державним стандартам і технічним умовам; - Гарантійний лист про згоду строку щодо поставки товару – протягом 2 робочих днів з дати заявки Замовника; - Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі та іншим вимогам, що визначені Замовником у Технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації); - Лист - погодження що прийом Товару, перевірка його якості та відповідності Специфікації товару буде здійснюватися за обов'язкової присутності представника (працівника) Постачальника; - Уточнену та підписану Учасником таблицю (додаток 2 до ТД).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.