Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 934 920,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 349,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kpbred.com.ua |
| Контактна особа: | Кітнік Олександр Миколайович |
| Телефон: | +380969718948 |
| E-mail: | asfalt-bred@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційного приватного підприємства "Явір-Транс" (Код ЄДРПОУ 22773949) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: пісок щільний природний рядовий», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14211100-4 Пісок природний), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-007950-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником вимагалось надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше двох), надається разом з копіями підтверджуючих документів* до цього договору та лист-відгук до нього з позитивним відзивом. У листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та/або кількість, спосіб доставки тощо). * копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати видаткові накладні на підставі яких здійснювались розрахунки за договором, вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума усіх наданих накладних повинна відповідати сумі наданого договору. У складі тендерної пропозиції Виробничо-комерційного приватного підприємства "Явір-Транс" (Код ЄДРПОУ 22773949) наявні наступні документи: 1) Довідка про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів від 07.08.2024 року №07/08-02 із зазначенням чотирьох аналогічних договорів; 2) Копія Договору №23-Т/18 від 26.06.2018 року, ДУ №1/23-Т/18 від 27.12.2018 року, відгук до нього та без видаткових накладних; 3) Копія Договору №402/18 від 27.04.2018 року, відгук до нього та без видаткових накладних; 4) Копія Договору №07-Т/19 від 16.04.2019 року, відгук до нього та без видаткових накладних; 5) Копії видаткових накладних до Договору №67 від 06.05.2019 року без копії самого договору та відгуку; 6) Копії видаткових накладних до Договору №161 від 13.04.2020 року без копії самого договору та відгуку. З поданих вище зазначених документів не зрозуміло, які саме аналогічні договори хотів надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції. 2) Відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником. Створити та підписати електронний документ за допомогою КЕП можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Проте пропозиція учасника Виробничо-комерційного приватного підприємства "Явір-Транс" (Код ЄДРПОУ 22773949) підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП) посадової особи учасника. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику Виробничо-комерційного приватного підприємства "Явір-Транс" (Код ЄДРПОУ 22773949) необхідно надати наступні документи: - Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше двох), надається разом з копіями підтверджуючих документів* до цього договору та лист-відгук до нього з позитивним відзивом. У листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та/або кількість, спосіб доставки тощо). - підписати тендерну пропозицію та подані документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадової особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.