Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 13 181 250 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 131 812,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 65 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгеній Чуйко |
| Телефон: | +380577253216 |
| E-mail: | y.chuiko@czo.kh.city |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
замовник відміняє закупівлю UA-2024-07-18-005450-a, через відсутність подальшої потреби у замовника-ініціатора
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-11-2024, 00:00
Період оскарження:
з 29-10-2024, 19:12 по 09-11-2024, 00:00
Документи:
За рішенням уповноваженої особи від 18.07.2024 № 06/2 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Щебінь, (код ДК 021:2015 –14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі») унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-18-005450-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1)За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "ЕН ГРУП" (код: 42854545) встановлено, що згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації у відповідності до наказу № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. На тендерну пропозицію учасника 25.07.2024 р. о 22:29 двічі накладено однаковий електронний підпис. Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (розмір файлу з підписом 71 КБ) підписувачем є ЧЕРКЕСОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ; Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕН ГРУП"»; код ЄДРПОУ: 342854545; посада: директор; час підпису: 22:29:43; тип підпису: удосконалений. Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (розмір файлу з підписом 72,0 КБ) підписувачем є ЧЕРКЕСОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ; Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕН ГРУП"; код ЄДРПОУ: 42854545; посада: директор; час підпису: 22:29:43; тип підпису: удосконалений. Отже, учасником не виконано вимогу тендерної документації щодо підписання пропозиції учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно виконати вимогу тендерної документації та підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2)За результатами розгляду банківської гарантії № Г/2024/1004-01 від 25.07.2024 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВ "ЕН ГРУП" (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2024-07-18-005450-a щодо предмету закупівлі «Щебінь» за кодом ДК 021:2015: 14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, повідомляю: - зміст банківської гарантії № Г/2024/1004-01 від 25.07.2024 р. відповідає умовам тендерної документації та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі — Наказ № 2628) та умовам тендерної документації. - банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано витяг від 16.08.2021 р.). - на підтвердження повноважень на підписання банківської гарантії начальником Управління оформлення документарних операцій АТ «КРИСТАЛБАНК» надано довіреність № 38 від 22.03.2024 р. Зазначеною довіреністю начальника Управління оформлення документарних операцій АТ «КРИСТАЛБАНК» уповноважено «укладати, змінювати і розривати шляхом підписання договори про надання банківських гарантій, гарантії (в тому числі в електронній формі із застосування кваліфікованого електронного підпису) та договори, що укладаються в забезпечення за договорами про надання банківських гарантій на підставі рішень, прийнятих колегіальними органами Банку та на підставі рішень, прийнятих особами, яким були делеговані повноваження на прийняття відповідних рішень.» Однак, у складі тендерної пропозиції учасника не надано рішень, на які міститься посилання у довіреності № 38 від 22.03.2024 р., у зв’язку з чим, підтвердити повноваження на підписання електронної банківської гарантії № Г/2024/1004-01 від 25.07.2024 р. начальником Управління оформлення документарних операцій АТ «КРИСТАЛБАНК» не вбачається за можливе. Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення недоліків можливо шляхом завантаження до електронної системи закупівель рішення прийнятого колегіальними органами Банку та/або рішення, прийнятого особами, яким були делеговані повноваження на прийняття відповідних рішень, на які міститься посилання у довіреності № 38 від 22.03.2024 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.