Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 212 356,72 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 123,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 123,57 UAH |
| Замовник: | Військова частина 1485 |
| ЄДРПОУ: | 23311292 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua |
| Контактна особа: | Петро Кузенний |
| Телефон: | +380487233839, +380487012117 |
| E-mail: | pkuzennyi@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. На виконання вимогу пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо (…завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, згідно із додатками 5 та 6 до тендерної документації), а саме – відповідно до вимог пункт 5 додатку 5 до тендерної документації ТОВ «АлюмСТАР» було надано «Гарантійний лист з інформацією про те, що Учасник не здійснює продаж товарів/робіт/послуг походженням з Російської федерації, Республіки Білорусь та Ісламської Республіки Іран» у якому помилково предметом закупівлі вказано код ДК 021:2015, а не назва предмету закупівлі «Вироби з алюмінієво – магнієвого сплаву» 2. Така ж сама помилка допущена у наданій Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, замість назви Предмету договору вказано код ДК 021:2015. Прохання усунути невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.