Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 34 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 170,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
Контактна особа: | Незять Вікторія |
Телефон: | 380974448434 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
0 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, Фізична особа-підприємець ЛУЦЕНКО ВАЛЕРІЙ ПАВЛОВИЧ (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Абразивні вироби (ДК 021:2015 – 14810000-2 - Абразивні вироби) (оголошення № UA-2024-07-03-008364-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати: 1. Копію паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами 2. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. На відповідність вищезазначеній вимозі тендерної документації замовника Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності): Для платників податку на додану вартість: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. На відповідність вищезазначеній вимозі тендерної документації замовника Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункту 2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.