Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 110 014,81 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 100,15 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
ЄДРПОУ: | 31448144 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Баланчук |
Телефон: | +380674736817 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54055, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
1 |
На виконання норм Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей, існує необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам Закону та Особливостям. 1) Учасником надана «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів» (файл «1_Подтверждение аналогичніх продажів.pdf »)., яка містить інформацію щодо виконання договору, номер та дату договору, найменування контрагента. Згідно вимог Додатку 1 на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (зазначені документи повинні містити посилання на номер та дату договору) і та лист відгук про виконання умов договору Учасником. Зазначена довідка не містить інформації щодо суми договорів, № договору з ТОВ «»ДДАП-РАКС» не відповідає номеру зазначеному в довідці. Крім того не надано копії/ю документів/у на підтвердження виконання договорів (податкові накладні не є підтвердженням постачання товару) з посиланням на номер та дату договору та не надано листів-відгуків про виконання умов договору Учасником. 2) На вимогу п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасником не надано Довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. 3) На вимогу п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасником не надано Інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію. 4) На вимогу п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасником не надано Довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншого установчого документу) органів управління учасника на укладання договорів та/або відповідно до Закону про “Товариства з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю” від 06.02.2018р. № 2275-VIII, відповідно до законодавства України, обов'язково надається копія рішення учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (згоди на вчинення правочину). 5) На вимогу п.3 Розділу 5 тендерної документації Учасником не надано гарантійного листа, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. 6) На вимогу п.3 Розділу 6 тендерної документації Учасником не надано листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 3 до тендерної документації та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін у разі визначення його переможцем торгів. 7) Учасником не надано підтвердження абзацу Додатку 4 тендерної документації: Круги потрібні відповідати ДСТУ EN 12413:2019 «Вимоги щодо безпечності абразивних виробів» Обовязкове маркувааня кругів абразивних повигнно бути з дотриманням вимог безпеки згідно Європейського стандарту EN 12413 «Вимоги до абразивної продукції на зв’язці» щодо обов’язкового маркування кругів абразивних: -Найменування виробника, імпортера, зареєстрованого товарного знаку; -Стандарти безпеки яким відповідає вироблена продукція; -Код EAN; -Строк придатності (код для відстеження); -Вказівки (піктоктограми) застосування та по безпеці; -Розміри (мм) - діаметр х товщина х посадочний діаметр (отвір); -Максимальна частота обертання (оберти за хвилину); -Знак специфікації (артикль); -Максимальна робоча швидкість (м/с); -Склад, зернистість, зв’язка, тип, форма за стандартом Продукція повинна бути новою, виробництва не раніше 2023 року, без механічних пошкоджень, слідів корозії, відновлення або інших дефектів. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі пункту 43 Особливостей: 1) привести у відповідність до вимог Додатку 1 тендерної документації Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону : Довідку у довільної форми, яка повинна містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), суму, номер та дату договору, найменування контрагента та предмет договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (зазначені документи повинні містити посилання на номер та дату договору)і та лист відгук про виконання умов договору Учасником. 2) Надати Довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. 3) Надати Інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію. 4) Надати Довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншого установчого документу) органів управління учасника на укладання договорів та/або відповідно до Закону про “Товариства з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю” від 06.02.2018р. № 2275-VIII, відповідно до законодавства України, обов'язково надається копія рішення учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (згоди на вчинення правочину). 5) Надати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. 6) Надати лист-гарантію щодо погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 3 до тендерної документації та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін у разі визначення його переможцем торгів. 7) Надати підтвердження абзацу Додатку 4 тендерної документації: Круги потрібні відповідати ДСТУ EN 12413:2019 «Вимоги щодо безпечності абразивних виробів» Обовязкове маркувааня кругів абразивних повигнно бути з дотриманням вимог безпеки згідно Європейського стандарту EN 12413 «Вимоги до абразивної продукції на зв’язці» щодо обов’язкового маркування кругів абразивних: -Найменування виробника, імпортера, зареєстрованого товарного знаку; -Стандарти безпеки яким відповідає вироблена продукція; -Код EAN; -Строк придатності (код для відстеження); -Вказівки (піктоктограми) застосування та по безпеці; -Розміри (мм) - діаметр х товщина х посадочний діаметр (отвір); -Максимальна частота обертання (оберти за хвилину); -Знак специфікації (артикль); -Максимальна робоча швидкість (м/с); -Склад, зернистість, зв’язка, тип, форма за стандартом Продукція повинна бути новою, виробництва не раніше 2023 року, без механічних пошкоджень, слідів корозії, відновлення або інших дефектів. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.