Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
«Сплави» за кодом ДК 021:2015 – 14620000-3 (Сталь в асортименті)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 181 270,54 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 812,71 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон: | 380487293544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
1 |
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно з пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасником ТОВ "ЛЕГІОН ТРЕЙД" наданий документ «Довідка щодо виконання аналогічного договору», який посилається на Договір № 047/749, долучений до складу тендерної пропозиції Учасника. Проте, в даному документі невірно зазначена дата відповідного Договору, - №047/749 від 17.01.2021 р., тоді як Договір поставки №047/749 укладений 17.05.2021 р. 1.2. Відповідно до вищевказаного кваліфікаційного критерію, Учасником наданий Лист-відгук від ДП «НОВАТОР» щодо постачання Учасником металопрокату у 2020 році. При цьому, тендерною документацією визначено, що лист-відгук надається за договорами, на які Учасник посилається у довідці щодо їх виконання. Відповідно, лист-відгук щодо досвіду виконання аналогічних договорів має складатись за досвідом роботи в період 2021 року. 1.3. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, Учасником наданий документ «Технічні вимоги «Сплави» за кодом ДК 021:2015 – 14620000-3 (Сталь в асортименті). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в якому підтверджено, що товар відповідає вимогам щодо якості, проте не вказано яким саме документом вона підтверджується (паспорт, сертифікат відповідності, сертифікат якості або інше). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.1.1. п.1 Додаток 1 Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. 2.2. пп.1.1. п.1 Додаток 1 Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. 2.3. п.6 Розділ ІІІ Учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - описом предмета закупівлі з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником товару, що підтверджує відповідність запропонованих учасником товарів вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації). Також, на розсуд учасника, можливі коментарі та пропозиції щодо технічних вимог/характеристик та надання будь-якої додаткової інформації або документів. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ЛЕГІОН ТРЕЙД" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Привести у відповідність документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.2. Привести у відповідність документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надати копію позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. 3.3. Надати документ щодо якісних та кількісних характеристик запропонованого учасником товару, що підтверджує його відповідність вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації, зокрема зазначити яким саме документом підтверджується якість товару (паспорт, сертифікат відповідності, сертифікат якості або інше). Також, на розсуд учасника, можливі коментарі та пропозиції щодо технічних вимог/характеристик та надання будь-якої додаткової інформації або документів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.