Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 248 997,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 489,97 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03356163 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Щегельська Ольга Іванівна |
Телефон: | +380680765019 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МРІЯ ЗАБУДОВНИКА" у процедурі закупівлі за предметом «Скло віконне» (код ДК 021-2015 - 14820000-5 - Скло), виявлено такі невідповідності, а саме: 1. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «копія документів, які свідчать про якість товарів, який пропонується учасником, що відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат відповідності та/або паспорт якості)». В складі пропозиції Учасник не надав сертифікат відповідності та/або паспорт якості. Пропонуємо надати копія документів, які свідчать про якість товарів, який пропонується учасником, що відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат відповідності та/або паспорт якості. 2. в пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, (1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) тендерної документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двух) які поставляли товар в 2020-2024 роках із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Скановані оригінали зазначених аналогічних договорів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповнаоженою особою учасника 1.3.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару скло віконне.» В складі пропозиції Учасник надав податкові накладні до аналогічних договорів № 586, № 0516-01, але не оригінали, як це вимагалося тендерною документацією. Прохання завантажити оригінали податкових накладних з підписом та відбитком печатки до аналогічних договорів. 3. в пункті 2 Інша інформація, розділу V Оцінка тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка або лист або інший документ в довільній формі тощо.» В складі пропозиції Учасник не надав відповідного документа. Враховуючи вищевикладене потрібно впорядкувати документи відповідно до тендерної документації і завантажити протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.