Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2024, 00:00
Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 219 854,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 198,54 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 43665271 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галина Міщенко |
Телефон: | 380443097731 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ філії 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль технічна, помол №3) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2024-04-19-011737-a. 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВ «Альянс Будівельників України» (далі – Учасник): 7.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл: «Витяг ЄДР АБУ 09.11.2023.pdf») сформований 09.11.2023, що не відповідає вимогам, зазначеним в абзаці другому п. 3 Додатку 4 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог абзацу другого п. 3 Додатку 4 до тендерної документації. 7.2. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (файл: «всі довідки пропоз тех задан .pdf») містить невірні розрахунки в колонках: «Ціна за одиницю, без ПДВ, грн», «Ціна за одиницю, з ПДВ, грн» та сума ПДВ, що не відповідає вимогам, зазначеним в Додатку 6 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності Додатку 6 до тендерної документації. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _______________________ Галина МІЩЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.