Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 263 251,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 31 316,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва |
| ЄДРПОУ: | 31806946 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вільхова Яна Леонідівна |
| Телефон: | 380442490990, 380981690762 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16 |
11 |
Відповідно до п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог п.3.2 Розділу 3 до ТД Замовника вимагалося надання заповненого та підписаного проекту договору (Додаток 4). В складі пропозиції учасника наданий проект договору, в якому відсутній підпис на специфікації , що є невід’ємною частиною договору. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження підписаної специфікації до договору. 2. Відповідно до вимог п.1 Розділу 2 додатку 2 до ТД Замовника вимагалося надання довідки в довільній формі, про те, що Учасник має в наявності адміністративні приміщення (офісні приміщення). Зазначити підстави користування (володіння, оренда тощо). Для документального підтвердження надати скановані копії документу на право володіння або користування ними. На підтвердження даної вимоги Учасником був наданий договір оренди офісу №01/12-22 від 12.08.2022р., без надання акту -приймання передачі, що є частиною даного договору. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження акту приймання – передачі до договору №01/12-22 від 12.08.2022р. 3. Відповідно до вимог п.1 Розділу 2 додатку 2 до ТД Замовника вимагалося надання довідки в довільній формі про наявність у Учасника парку автотранспорту (власного, орендованого або по договору надання послуг, тощо) у кількості не менше 5 (п’яти) одиниць для забезпечення вчасного постачання товару із зазначенням марки, вантажопідйомності та форми приналежності такого транспорту. В наданій Учасником довідці на виконання вищезазначеного пункту відсутня інформація про марку автотранспорту. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження довідки про наявність у Учасника парку автотранспорту, яка буде містити інформацію про марку, вантажопідйомності та форми приналежності такого транспорту. 4. Відповідно до вимог п.7 Розділу 3 додатку 2 до ТД Замовника вимагалося, якщо учасник не є виробником товару надати скановану копію документу, який підтверджує господарські відносини з виробником: – договір з виробником (предметом якого є поставка Товару відповідно до тендерної документації); або: – сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або: – лист виробника про представництво його інтересів; або: – інший документ, в якому обов’язково зазначаються господарські відносини з учасником. В наданому учасником документі на виконання даної вимоги (контракт №12 від 21.06.2023р.) відповідно до п.1.2 детальні технічні характеристики Товару вказані в додатках до договору, які відсутні в складі пропозиції Учасника. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження додатків до договору №12 від 21.06.2023р. 5. Окрім того, на виконання до вимог п.7 Розділу 3 додатку 2 до ТД Замовника на підтвердження господарських відносин Учасником в складі пропозиції було надано договір з імпортером №0124/1 від 02.01.2024р. Відповідно до п.2.2 даного договору – ціна за одиницю товару вказується у рахунках-фактурах та видаткових накладних, які є невід’ємною частиною Договору. Але дані документи відсутні в складі пропозиції Учасника. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження документів, які вказані в п.2.2 договору №0124/1 від 02.01.2024р. 6. Відповідно до вимог п.7 Розділу 1 до ТД Замовника тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками викладаються українською мовою. Документи, надані Учасниками іншою мовою повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України. В складі пропозиції Учасника міститься документ викладений іноземною мовою «CERTIFICATE OF WASHED SALT QUALITY» без перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача (перекладений документ завантажено без нотаріального підпису). Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження вищевказаного документу перекладеного на українську мову здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.