Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 050,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СТАРОСАМБІРСЬКА МІСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04055995 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сич Тетяна Анатоліївна |
| Телефон: | 380323821817 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 82000, Україна, Львівська область,Старий Самбір, вул.Галицького Л., будинок 40 |
1 |
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Не подано Довідка та документи, які підтверджують наявність обладнання/транспорту для належного навантаження, розвантаження щебеню з зазначенням власні чи орендовані(строк дії договору не менше ніж до 31.12.2024р.). 2. не подано Довідка про наявність власного або орендованого вантажного автомобіля/ самоскида/ автомобіля бортового, що придатний для поставки товару*(подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2024р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2024р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Довідка та документи, які підтверджують наявність обладнання/транспорту для належного навантаження, розвантаження щебеню з зазначенням власні чи орендовані(строк дії договору не менше ніж до 31.12.2024р.). 2. Довідка про наявність власного або орендованого вантажного автомобіля/ самоскида/ автомобіля бортового, що придатний для поставки товару*(подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2024р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2024р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці.
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Не подано Копія Статуту або іншого установчого документу. 2. Не подано Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше березня 2024 року 3. не подано Документ виданий не раніше березня 2024 року органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку (для учасників, що є платниками ПДВ) або довідка – пояснення про неподання такого документу (для платників єдиного податку та загальної системи оподаткування) 4. не подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий не раніше квітня 2024 року. 5. Строк дії договору оренди навантажувача менше ніж 31.12.2024р. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.1 додатку 2 тендерної документації 2. п.3 додатку 2 тендерної документації 3. п.4 додатку 2 тендерної документації 4. п.5 додатку 2 тендерної документації 5. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Копія Статуту або іншого установчого документу. 2. Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше березня 2024 року. 3. Документ виданий не раніше березня 2024 року органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку (для учасників, що є платниками ПДВ) або довідка – пояснення про неподання такого документу (для платників єдиного податку та загальної системи оподаткування) 4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий не раніше квітня 2024 року. 5. Строк дії договору оренди навантажувача не менше ніж 31.12.2024р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.