Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 586 880,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 868,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військово-медичний клінічний центр Центрального регіону |
| ЄДРПОУ: | 07816153 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Хлипавка |
| Телефон: | +380976616128 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Учаснику ВІННИЦЬКІЙ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД" надається 24 години на виправлення вищезазначених невідповідностей, а саме: запропоновано учаснику надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договорів); привести форму «Пропозиція» у відповідність до п. 5.3 Тендерної документації; надати інформацію щодо відповідності представленого учасником товару технічним вимогам замовника (надати порівняльну табличку та інформацію стосовно терміну гарантії товару; надати довідку з копіями відповідних повідомлень та квитанцій, завіреними Учасником торгів, якщо учасник звітує до органу статистики в електронному вигляді.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.