Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 270 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
| Контактна особа: | Незять Вікторія |
| Телефон: | 380974448434 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, ФОП Полагейкіна Олександра Анатоліївна (Код 3094102688) (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Шлак (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів) (оголошення № UA-2024-03-01-007714-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимоги абзацу 1 підпункту 3 пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. 2. Відповідно до вимоги абзацу 2 підпункту 3 пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції власноруч завірених копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або картки платника податків, в якій зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копію паспорта не в повному обсязі (не всі стрінки) та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, які були власноруч не завірені. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель власноруч завірених копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або картки платника податків, в якій зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.