Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 110 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Держгідрографія" |
| ЄДРПОУ: | 21720000 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://hydro.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ольга Кулішова |
| Телефон: | +380504432246 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04176, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до зазначеного, замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «АЛЬКОР СТАР», таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: -Відповідно до пп.2 Розділу ІІІ Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, для керівника учасника – юридичної особи – документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (оригінал/копія протоколу загальних зборів учасників (засновників) підприємства /виписки з протоколу загальних зборів учасників (засновників) підприємства/рішення засновника та оригінал/копія наказу про призначення на підприємстві тощо). - Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп.2 Розділу ІІІ Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції . - Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної документації документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (оригінал/копія протоколу загальних зборів учасників (засновників) підприємства /виписки з протоколу загальних зборів учасників (засновників) підприємства/рішення засновника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.