Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 70 235 281,37 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 351 176,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Шергін Валерій Сергійович |
| Телефон: | 380444650866 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі UA-2024-02-14-011017-a ЦЗВ-24Т_011_ВО: Кутик сталевий гарячекатаний рівно поличний, швелер сталевий гарячекатаний (14620000-3 Сплави) в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У листі виробника Walcownie Ostrowieckie WOST S.A. про представництво його інтересів учасником (файл «Лист дилера WOST.pdf») нечітко зазначені гарантії виробника щодо якості продукції. 1.2. В довідці про досвід виконання аналогічних договорів невірно вказано рік укладання договору, а саме 02.09.2022, при тому що в самому аналогічному договорі, який надано в складі тендерної пропозиції учасника вказано 02.09.2021. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, якщо учасник не є виробником продукції, учасник має надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. 2.2. Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації, учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). 1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за період 2021-2024 роки за підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). 3. Перелік інформації/документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати лист від виробника Walcownie Ostrowieckie WOST S.A., про представництво його інтересів учасником, який повинен бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. 3.2. Учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів в якій буде вірно вказано рік укладання аналогічного договору, а саме 02.09.2021. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Світлана ЖЕШКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.