Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 37 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04056121 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Легінович Олена Андріївна |
Телефон: | 380322372065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79057, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
18 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" встановлено: - відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Розділу 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі пп.2.2. наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копією аналогічного договору, загальна кількість поставки товару за яким є не менше 50% від обсягу закупівлі товару(солі технічної), передбачений в даній тендерній документації, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці; - скан-копіями видаткових накладних відповідно до укладеного договору, та документами, що підтверджують оплату товару. - позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2023-2024 році Отже, Учасником не надано документів, що підтверджують оплату товару до аналогічних договорів №01022024-1/24 від 01.02.2024 та № 050224/1 від 05.02.2024. Враховуючи наведене, учаснику необхідно надати документи, що підтверджують оплату товару до аналогічних договорів №01022024-1/24 від 01.02.2024 та № 050224/1 від 05.02.2024. - відповідно до Розділу 2. Інші д документів, що вимагаються Замовником п. 4.Технічне завдання надано Учасником у старій редакції, враховуючи наведене, учаснику необхідно оновити скан-копію Технічного завдання, згідно нової редакції від 18.03.2024 року. - відповідно до Розділу 2. Інші документи, що вимагаються Замовником п.6 Проект договору надано Учасником у старій редакції, враховуючи наведене, учаснику необхідно оновити скан-копію Проекту договору, згідно нової редакції від 18.03.2024 року. - відповідно до Додатку 3 Учасником надається документ, який підтверджує якість товару (паспорт якості/посвідчення якості та безпеки), виданий не раніше 2024 року. Учасником надано паспорт якості, що не містить дати видачі паспорту, лише рік виробництва товару - 2023 рік. Враховуючи наведене, для підтвердження даної вимоги Додатку 3 надати документ, який підтверджує якість товару (паспорт якості/посвідчення якості та безпеки), з датою видачі не раніше 2024 року. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: визначається автоматично електронним майданчиком.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» встановлено: -відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Розділу 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі пп. 2.1. Учасник надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, згідно наведеної форми (Додаток 1.1.), однак така довідка в учасника відсутня. - відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Розділу 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі пп.2.2. наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: скан-копією аналогічного договору, загальна кількість поставки товару за яким є не менше 50% від обсягу закупівлі товару(солі технічної), передбачений в даній тендерній документації. Отже учасником надано аналогічний договір №88 від 12.11.2021 загальна кількість поставки в якому складає 120 тонн, що не відповідає вимозі даного пункту. Враховуючи наведене, Учаснику необхідно згідно пп.2.1. надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, згідно пп 2.2. надати скан-копію аналогічного договору, загальна кількість поставки товару за яким є не менше 50% від обсягу закупівлі товару(солі технічної), що передбачений в даній тендерній документації (тобто не менше 500 тонн), зі всіма додатками, угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці, а також скан-копії видаткових накладних відповідно до укладеного договору, та документи, що підтверджують оплату товару, позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2023-2024 році. - відповідно до Розділу 2. Інші документи, що вимагаються Замовником п.1. учасник надає довідку щодо підтвердження повноваження на право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Учасником надану таку довідку, де такі повноваження надані директору Яроцькому Дмитру Володимировичу, однак згідно ж вимог цього пункту «Для особи (осіб) вказаної учасником у вище наведеній довідці надати скан-копію документу (документів) щодо призначення на посаду /прийняття на роботу (наказ про призначення /прийняття на роботу, протокол, договір, контракт, тощо) //для учасників юридичних осіб, а також фізичних осіб підприємців (ФОП) у випадку якщо таким учасником вказано іншу особу ніж цей ФОП //, а у випадку якщо учасником вказано свого представника (не працівника учасника), надати скан-копію документу (документів) щодо представництва (довіреність, доручення, договір, тощо)». Учасник надає наказ про вступ на посаду та протокол загальних зборів засновників ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» щодо директора Кундзіча Володимира Володимировича. Враховуючи наведене, Учаснику необхідно привести дані документи у відповідність та надати згідно вимог п.1.Розділу 2 Додатку 1. - відповідно до Розділу 2. Інші документи, що вимагаються Замовником п.2. інформаційна довідка про учасника з загальними відомостями надана з недотриманням форми заповнення, що наведена у Додатку 1.2. Отже, надати інформаційну довідку, дотримуючись форми заповнення, наведеної у Додатку 1.2. - відповідно до Розділу 2. Інші документи, що вимагаються Замовником п.5. відсутня Тендерна пропозиція (згідно наведеної форми Додаток 4). - відповідно до Розділу 2. Інші документи, що вимагаються Замовником п.6 відсутній Проект договору (Додаток 5). - відповідно до Додатку 3 відсутня скан-копія оригіналу листа виробника (представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України)/представника/дилера/дистриб'ютора офіційно уповноваженого на це виробником), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної закупівлі, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен містити: назву Учасника, номер закупівлі, назву предмета закупівлі. - відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які наведені в даному додатку подаються Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації та повинні містити посаду, прізвище, ініціали, підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання. Учасником не дотримано оформлення таких документів, а саме в частині відсутності дати та вихідного номера реєстрації довідки щодо підтвердження повноваження на право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (п.1. Розділу 2 Додатку 1) та інформаційної довідки про учасника з загальними відомостями (п.2. Розділу 2 Додатку 1). Отже, учаснику необхідно надати дані довідки згідно вищевказаної вимоги Додатку 1. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: визначається автоматично електронним майданчиком.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.