Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Закупівля Товару проводиться відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 зі змінами " Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(п10 Особливостей)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 785 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 925,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК "КУРОРТНИЙ" |
| ЄДРПОУ: | 35722130 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андроник Богдан Богданович |
| Телефон: | 380672661468 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 2 |
7 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС"у процедурі закупівлі № UA-2024-01-15-014774-a виявлено наступні невідповідності,які вказані у протоколі від 26.01.2024 року.Їх перелік: 1. У довідці про матеріальну -технічну базу не внесена в перелік вагу для зважування. ,іі характеристики- дод.1до Тендерної документації; 2. Договір на послуги зважування не завірений - дод.1до Тендерної документації. 3. Довідка про досвід виконання аналогічного(них) договору(ів) -дод.1до Тендерної документації дод.1.1. відступає від вказаної форми 4.лист-відгук ,повинен бути датований 2023-2024 р( а не 2022 р) 5.аналогічний договір поставки ,якого надає учасник повинен бути підписаний з обох сторін, а не як у випадку з договором від 17.08.2022 року №1708-дод.1 до тендерної документації 6. перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність учасників процедури закупівлі-дод.1.відступає від встановленої форми -Документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійні листи, тощо) подаються Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації та повинні містити посаду, прізвище, ініціали, підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання. Оскільки це перелік документів ,тому наявність вихідних листів на кожну вимогу має бути сформовано окремо. 7. у Листі представлення Учасник повинен надати документи щодо можливості поставки на користь учасника необхідної кількості товару передбачену у п.1 Додатку 3 з вказаним номером та предметом закупівлі або лист –підтвердження про наявність вказаної кількості Товару на складах Постачальника (з фото товару на складах Постачальника насипом). 8. у проекті договору на одній із сторінок (стор.2) не чітка печатка. 9. Загальні відомості про учасника встановленої форми відсутні-згідно дод.1до Тендерної документації дод.1.2. 10. Для підтвердження повноваження на право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю учасник надає довідку згідно поданої нижче форми-табл.2.дод.1 до Тендерної документації. Учаснику привести тендерну пропозицію у відповідність до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.