Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 143 750,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 718,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шеремета Світлана Георгіївна |
Телефон: | 380487272394 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
3 |
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1) Не надано довідку в довільній формі, яка гарантує що запропонований товар не був у попередній експлуатації. 2) у наданій учасником довідці «Дані про товар»: - у колонці №5 (дата виготовлення) не коректно зазначено дату виробництва; - у колонці № 6 (Позначення нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання) зазначено нормативно-технічну документацію, що порушує вимоги Інструкції щодо заповнення Таблиці №1; - у колонці № 7 (Супровідні документи на товар. Назва кожного з документів) зазначено супровідні документи, що порушують вимоги Інструкції щодо заповнення Таблиці №1; - у колонці №8 (Порядок надання кожного документа) зазначено супровідні документи, що порушують вимоги Інструкції щодо заповнення Таблиці №1. 3) Учасником надано «Цінову пропозицію», без накладення КЕП/УЕП; 4) Учасником надано «Довідку з відомостями про учасника» , без накладення КЕП/УЕП; 5) Учасником надано Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» де вказано ТОВ «ВАЛЬТА» 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - Підпункт 5.2 пункту 5 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації. - Інструкція щодо заповнення Таблиці №1 (Дані на товар) тендерної документації - Додаток №5 Тендерної документації; - Додаток №3 Тендерної документації - пункт 2 Додатоку №3 Тендерної документації Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - довідку в довільній формі, яка гарантує що запропонований товар не був у попередній експлуатації; - Виправлену Таблицю № 1 (Дані на товар) з зазначенням; - у колонці № 5 точну дату виготовлення продукції або дату, не раніше якої виготовлена продукція, із зазначенням місяця та року, або період виготовлення продукції. У будь-якому випадку продукція повинна бути виготовлена не раніше року проведення цієї процедури закупівлі з урахуванням інформації вказаної в «Цінової пропозиції»; - у колонці № 6 нормативно-технічного документу, згідно якого виготовляється продукція, а саме; ДСТУ4246:2003; - у колонці №7 супровідних документів, що надаватимуться при постачанні продукції, а саме: сертифікат відповідності UA.RSM.001 02-23.,паспорт якості - у колонці № 8 слід зазначити «при постачанні товару»; - Цінову пропозицію у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП; - Довідку з відомостями про учасника у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП; - Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням ТОВ «К.5».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.