Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 992 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 19 920,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03365854 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Дубина |
Телефон: | +380532561938 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 05.10.2023 р. 1. Найменування замовника*. Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.03365854 3. Місцезнаходження замовника. 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Стрітенська, 19. 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-22-005518-a. Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Додаток 1 Форма 1 Тендерної документації «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів учасника» - Учасник відступив від Форми 1 надавши 2 окремі довідки : 1- на транспортні засоби, 2- на складське та офісне приміщення. 2. Додаток 1 п 1.3.3 Тендерної документації – Відсутній діючий договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування складським приміщенням, вказаним у довідці про наявність офісного та складського приміщення. 3. Додаток 1 Розділ 1 Тендерної документації **Росташування офісу та складського приміщення повинно бути на території не більше 5 км від м. Полтава за для оперативної та якісної комунікації між виконавцем та Замовником під час поставки товару – складське приміщення вказане у довідці про наявність офісного та складського приміщення знаходиться на території Новоселівської Сільської Ради Полтавського району на відстані щонайменше 10 кілометрів від м. Полтава. 4. Додаток 1 пункт1.3.2 Тендерної документації «Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно або нотаріально завірений договір купівлі-продажу нерухомого майна, яке підтверджує право власності особи у якої офісне/складське приміщення взято на праві користування (договору оренди/суборенди)» – відсутній Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно або нотаріально завірений договір купівлі-продажу складського приміщення вказаного у довідці про наявність офісного та складського. 5. Додаток 1 Розділ 5п. 5.1. Тендерної документації «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо підтвердження досвіду роботи в 2023 році та реалізації Замовникам не менше ніж 500 м3 за місяць обводненого ( гідронамивного) піску з доставкою на об’єкти Замовників та надати сканкопії підтверджуючих документів» – на підтвердження Учасник надав видаткові накладні на поставку «пісок», а не на пісок обводнений ( гідронамивний) 6. Додаток 3 Тендерної документації Перелік документів, що повинен подати Учасник у складі пропозиції: « Місце поставки товару за адресою: 36000, м. Полтава, вул. Кагамлика, 84» – довідка або гарантійний лист відсутні 7. Додаток 6 «ПРОПОЗИЦІЯ» Таблиця 1 Тендерної документації – відсутні: e-mail керівника учасника, e-mail бухгалтера, e-mail уповноважена особа учасника Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: . 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів учасника за Формою 1 Додатку 1 Тендерної документації 2. Діючий договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування складським приміщенням, вказаним у довідці про наявність офісного та складського приміщення. 3. Підтвердити розташування складського приміщення на території не більше 5 км від м. Полтава. 4. Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно або нотаріально завірений договір купівлі-продажу нерухомого майна, яке підтверджує право власності особи у якої складське приміщення взято на праві користування (договору оренди). 5. Довідку щодо підтвердження досвіду роботи в 2023 році та реалізації Замовникам не менше ніж 500 м3 за місяць обводненого ( гідронамивного) піску з доставкою на об’єкти Замовників та надати сканкопії підтверджуючих документів 6. Довідка або гарантійний лист, що місце поставки товару за адресою: 36000, м. Полтава, вул. Кагамлика, 84 7. Додаток 6 «ПРОПОЗИЦІЯ» Таблиця 1 Тендерної документації з вказаними e-mail керівника учасника, бухгалтера та уповноваженої особа учасника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.