Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 596 250,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 981,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Волоківська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04417079 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Іванович Загарчук |
| Телефон: | +380373430202 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 60413, Україна, Чернівецька область,с. Волока, вул. Александрі, 51 А |
1 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП "Мустеца Олександр Васильович " у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь з природного каменю фракція 20-40 мм) Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ФОП "Мустеца Олександр Васильович ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП "Мустеца Олександр Васильович ", встановлено невідповідність пропозиції встановленим вимогам згідно Додатку № 2 Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме: У складі пропозиції учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказано наявність автомобілів самоскидів тоннажністю не менше 15 тонн, загальною кількістю не менше п’яти одиниць, які будуть використовуватись для доставки товару на адресу Замовника. Однак учасником не надано підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, зокрема якщо матеріально-технічна база не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасник надає скан-копії договорів, чинних протягом всього строку виконання договору: оренди/лізингу, суборенди та ін. (договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП "Мустеца Олександр Васильович ", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.