Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 185 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365854 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Ланюк |
| Телефон: | +380532561938 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
14 |
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Особливості), передбачається: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Замовником було виявлено наступні невідповідності: Згідно пп. 1.1. п. 1 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації: Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною нижче. ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ надав Довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) № 386/4 від 21.09.2023 року, яка не відповідає встановленій форми тендерної документації замовника. Згідно Додатку 5 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає на підтвердження відповідності його пропозиції вимогам показників щодо технічних, якісних та кількісних характеристикам предмета закупівлі: Надання (направлення) Замовнику перед розкриттям тендерних пропозицій учасників зразка Товару, що пропонується до поставки. ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ не надав у своїй пропозиції підтверджуючи документи про виконання даної вимоги. На підставі вище зазначеного Замовник повідомляє Учасника ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ про вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, зазначених вище, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.