Період оскарження умов закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 988 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 940,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 89 640,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
| ЄДРПОУ: | 03359121 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вінідиктова Наталія |
| Телефон: | 380933448345 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04080, Україна, Київська область,Київ, вул.Фрунзе, 15 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації вимагається надати: «Довідка в довільній формі про наявність у Учасника парку автотранспорту (власного, орендованого або по договору надання послуг, тощо) у кількості не менше 5 (десяти) одиниць вантажних транспортних засобів для забезпечення вчасного постачання товару із зазначенням марки, вантажопідйомності та форми приналежності такого транспорту» 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 20/09-22 від 20.09.2023, де не зазначив вантажопідйомності автомобілів 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог 1.2 розділу 1 Додатка 2
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.