Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 256 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 280,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
| ЄДРПОУ: | 03327925 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сербін Олександр |
| Телефон: | 380432671020 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область,Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
0 |
1.“Відповідно до вимог пункту 1. Розділу 1. ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, документи від Учасника, а саме: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання наданого аналогічного за предметом закупівлі договору (із “Львівелектротранс”). 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору зазначеного в наданій довідці або лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці”. 2.“Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 4. ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, необхідні документи від Учасника, а саме: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру”. 3. “Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації (документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)), просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відкорегований документи від Учасника, а саме: засвідчити матеріали та інформацію копії аналогічного договору, наданого на підтвердження досвіду виконання, підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитком печатки учасника або ж подати його у формі електронного документа (з КЕП/УЕП на документі)”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.