Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 102 260,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 022,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП"Тернопільелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 05447987 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волков Володимир Валентинович |
| Телефон: | +380352436288 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46400, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7. |
0 |
Під час розгляду пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «МІКС ТРЕЙДІНГ» (далі - Учасник), юридична адреса бульвар Кольцова, буд. 14Д, офіс 610, Київ, Київська область, Україна, 03194, переможця закупівлі Металопрокат стальний за кодом ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави (14622000-7 – Сталь), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-29-010615-a, з ціновою пропозицією 99 336,00 гривень з ПДВ встановлено наступні невідповідності: 1. Відсутній документ, який вимагався згідно позиції 1 частини 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Реєстр наданих документів». Дана невідповідність підпадає під дію пункту 43 Особливостей. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення такої вимоги шляхом розміщення в електронній системі закупівель документа «Реєстр наданих документів» з урахуванням вимог до зазначеного документу ( до реєстру входить перелік усіх документів у складі тендерної документації, у тому числі і «Реєстр наданих документів». Тобто якщо Учасник в пропозиції розмістив декілька документів одним файлом то по кожному документу вказати в якому файлі він розміщений).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.