Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області.Код ЄДРПОУ 04344386.Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.(зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 614 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 070,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Баранівська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04344386 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua |
| Контактна особа: | Самчук Зоя Леонідівна |
| Телефон: | +380414478476 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12701, Україна, Житомирська область,Баранівка, вулиця Соборна ,20 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД», код ЄДРПОУ 39618812 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Щебенево-піщана суміш фракції 0,05- 20мм (ДК 021:2015: «14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі») (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-08-010222-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.Перелік виявлених невідповідностей 1) встановлена невідповідність в інформації, що містять заповнені учасником електронні поля шляхом проставлення відміток в чекбоксі / прапорці / перемикачі або іншому елементі графічного інтерфейсу користувача залежно від технічної реалізації авторизованого електронного майданчика учасника з метою самостійного декларування відсутності підстави для відмови в участі у відкритих торгах відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей, а саме: у електронному полі зазначено «Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"», тоді як в підпункті 11 пункту 47 Особливостей зазначено «…….на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"». Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) Абзац 1 Додатку 3 до тендерної документації: учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. (Вимоги абзацу 1 Додатку 3 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей:1). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Відповідно до п. 5.4. Розділу V тендерної документації: якщо учасник процедури закупівлі допустив невідповідності в інформації шляхом самостійного декларування відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей) під час заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а також враховуючи відсутність технічної можливості в учасника процедури закупівлі виправити таку інформацію в електронних полях електронної системи закупівель після розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, то замовник в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель зазначає спосіб виправлення таких невідповідностей учасником шляхом надання довідки довільної форми.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.