Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 875,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05500871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хомич Анна Сергіївна |
| Телефон: | 380672103913 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,Ковель, Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2 |
2 |
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За результатами розгляду пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" (код ЄДРПОУ 44679167; 03151, Україна, Київська область, Київ, вул.Ушинського, будинок 40, офіс 212) було встановлено наступне: 1) Відповідно до п. 2.2. ч. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати документи на підтвердження такого критерію (документ який засвідчує його право власності/ або договір оренди/ або інший документ, який засвідчить таке право на МТБ). При розгляді тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" (код ЄДРПОУ 44679167; 03151, Україна, Київська область, Київ, вул.Ушинського, будинок 40, офіс 212)було виявлено, що Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було виявлено відсутність документів, які підтверджують інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, а саме - договір про надання транспортних послуг №2-Д від 21.11.2022 року (згідно наданої Учасником довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару №09/08/23-26 від 09.08.2023). Таким чином, спираючись на вищевказане, на підставі п. 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення зазначених вище невідповідностей в електронній системі закупівель (Додаток 1). Додаток 1 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до п. 2.2. ч. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати документи на підтвердження такого критерію (документ який засвідчує його право власності/ або договір оренди/ або інший документ, який засвідчить таке право на МТБ). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи: 1. документи, які підтверджують інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, а саме - договір про надання транспортних послуг №2-Д від 21.11.2022 року (згідно наданої Учасником довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару №09/08/23-26 від 09.08.2023). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Договір про надання транспортних послуг №2-Д від 21.11.2022 року.
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За результатами розгляду пропозиції ФОП "Редькович Вікторія Олександрівна" (код ЄДРПОУ 3184419347; 44412, Україна, Волинська область, с. Дубечне, вул. Молодіжна будинок 24)було встановлено наступне: 1) Відповідно до ч. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1.2. Договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами. 1.1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме: лист-відгук* та інший фінансовий документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару і т.д.). При розгляді тендерної пропозиції ФОП Редькович Вікторії Олександрівни було виявлено, що Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а також було виявлено відсутність документів, які підтверджують досвід виконання аналогічного договору (згідно наданої Учасником довідки), а саме: 1. документів, що підтверджують повне виконання договору №03 від 10.03.2023 р. згідно наданої Учасником довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору (видаткова накладна, акт приймання – передачі товару і т.д.). Надані Учасником видаткові накладні становлять суму у 12 000,00 грн., що не відповідає сумі вказаного договору та не підтверджує його повне виконання. 2. договору №04 від 22.06.2023 р. укладеного з ТОВ «ВВН Транс» (згідно наданої Учасником довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору). 3. документів, що підтверджують повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі №04 від 22.06.2023 р. укладеного з ТОВ «ВВН Транс» (згідно наданої Учасником довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору), а саме: лист-відгук та інший фінансовий документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару і т.д.). ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до ч. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1.2. Договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами. 1.1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме: лист-відгук* та інший фінансовий документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару і т.д.). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи: 1. документи, що підтверджують повне виконання договору №03 від 10.03.2023 р. згідно наданої Учасником довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору (видаткова накладна, акт приймання – передачі товару і т.д.). Надані Учасником видаткові накладні становлять суму у 12 000,00 грн., що не відповідає сумі вказаного договору та не підтверджує його повне виконання. 2. договір №04 від 22.06.2023 р. укладеного з ТОВ «ВВН Транс» (згідно наданої Учасником довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору). 3. документи, що підтверджують повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі №04 від 22.06.2023 р. укладеного з ТОВ «ВВН Транс» (згідно наданої Учасником довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору), а саме: лист-відгук та інший фінансовий документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару і т.д.). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. інші документи, що підтверджують повне виконання договору №03 від 10.03.2023 р.; 2. договір №04 від 22.06.2023 р. укладеного з ТОВ «ВВН Транс»; 3.документи, що підтверджують повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі №04 від 22.06.2023 р. укладеного з ТОВ «ВВН Транс», а саме: лист-відгук та інший фінансовий документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару і т.д.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.