Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 354 151,93 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 541,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Клєвцова |
| Телефон: | +380687861842 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
8 |
Вимогою п.1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема, є: «надати заявку Учасника згідно форми, викладеної в Додатку 3 до тендерної документації». На виконання зазначеної вимоги Учасником надано заявку, в якій він не зазначив інформацію про учасника як платника ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати заявку Учасника згідно форми, викладеної в Додатку 3 до тендерної документації, із зазначенням, у т.ч., інформації про учасника як платника ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.