Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40327746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслана Нікітенко |
| Телефон: | +380575832332 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 62103, Україна, Харківська область,м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б |
8 |
Шановний Учасник! Відповідно до п. 43 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час розгляду Тендерної пропозиції, було виявлено, що Вами не надано інформацію про систему оподаткування Учасника: свідоцтво/витяг про реєстрації як платника ПДВ/ або єдиного податку, передбачену Додатком 3 Тендерної документації, а саме пунктом 5 Таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)». Вам необхідно усунути вищезазначений недолік та надати документ протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.