Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 743 328,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 716,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03356163 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щегельська Ольга Іванівна |
| Телефон: | +380680765019 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МРІЯ ЗАБУДОВНИКА" у процедурі закупівлі за предметом «Скло віконне» (код ДК 021-2015 - 14820000-5 - Скло), виявлено такі невідповідності, а саме: 1. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «інформаційний лист з відомостями про Учасника, згідно Додатку № 1». В складі пропозиції Учасник не надав інформаційний лист з відомостями про Учасника, згідно Додатку № 1. Пропонуємо надати інформаційний лист з відомостями про Учасника, згідно Додатку № 1. 2. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «гарантійний лист від учасника на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який наданий на закупівлю, що проводиться Замовником із зазначенням номера даної процедури закупівлі». В складі пропозиції Учасник надав Гарантійний лист № 29 від 16.06.2023р., але не зазначив номер закупівлі. Пропонуємо впорядкувати гарантійний лист. 3. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «копія документів, які свідчать про якість товарів, який пропонується учасником, що відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат відповідності, паспорт якості)». В складі пропозиції Учасник не надав сертифікат відповідності, паспорт якості. Пропонуємо надати копія документів, які свідчать про якість товарів, який пропонується учасником, що відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат відповідності, паспорт якості. 4. в пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, (1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) тендерної документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двух) які поставляли товар в 2020-2022 роках із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Скановані оригінали зазначених аналогічних договорів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповнаоженою особою учасника 1.3.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару скло віконне.» В складі пропозиції Учасник надав аналогічні договори які виконувалися в 2023 році, тендерною документацією вимагалося виконання аналогічних договорів за 2020-2022роки. Враховуючи вище сказане, пропонуємо документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів завантаживши відповідні документи згідно вимог визначених в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двух) які поставляли товар в 2020-2022 роках із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Скановані оригінали зазначених аналогічних договорів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповнаоженою особою учасника 1.3.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору.» 5. в пункті 2 Інша інформація, розділу V Оцінка тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.» В складі пропозиції Учасник надав лист №33 від 16.06.2023р. згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а довіреність на посадову особу замовника учасник ненадав. В оголошені про проведення відкритих торгів вказано Щегельська Ольга Іванівна, як контактну особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками. В тендерній документації (підпункт 2.3 пункт 2 Розділ І) посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками вказано: Щегельська Ольга Іванівна. Пропонуємо надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, а саме Щегельську Ольгу Іванівну. Враховуючи вищевикладене потрібно впорядкувати документи відповідно до тендерної документації і завантажити протягом 24 годин.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "БОНДАРЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА" у процедурі закупівлі за предметом «Скло віконне» (код ДК 021-2015 - 14820000-5 - Скло), виявлено такі невідповідності, а саме: 1. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації». В складі пропозиції Учасник надав Довідку № 86 від 21. 06. 2023р. про відсутність підстав для відмови учаснику процедурі закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей, в тендерній документації зазначено пункт 47 особливостей. Пропонуємо впорядкувати довідку відповідно до пункт 47 особливостей. 2. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «копія документів, які свідчать про якість товарів, який пропонується учасником, що відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат відповідності, паспорт якості)». В складі пропозиції Учасник надав Лист-пояснення № 20 від 21.06.2023 року, щодо сертифіката відповідності, а про паспорт якості в пропозиції Учасника нічого не вказано. Пропонуємо надати паспорт якості. 3. в пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, (1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) тендерної документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двух) які поставляли товар в 2020-2022 роках із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Скановані оригінали зазначених аналогічних договорів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповнаоженою особою учасника 1.3.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару скло віконне.» В складі пропозиції Учасник надав лише один сканований договір № 392-21 від 22.11.2021р. за предметом «Код за ДК 021:2015 – 44410000-7- Вироби для ванної кімнати та кухні (ванна мийна, змішувач з довгим гусаком, змішувач з коротким гусаком, змішувач для душу, унітаз дорослий з бачком, унітаз дитячий з бачком, умивальник «Тюльпан» з п’єдесталом, мийка нержавіюча, кран шаровий, бачок зливний пластик)», даний договір не є аналогічним, в тендерній документації чітко вказано який договір є аналогвчний «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару скло віконне». Враховуючи те, що наданий учасником договір не є аналогічним, пропонуємо документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів завантаживши відповідні документи згідно вимог визначених в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двух) які поставляли товар в 2020-2022 роках із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Скановані оригінали зазначених аналогічних договорів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповнаоженою особою учасника 1.3.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору.» 4. в пункті 2 Інша інформація, розділу V Оцінка тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.» В складі пропозиції Учасник надав лист №56 від 21.06.2023р. згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також Довіреність № 57 від 21.06.2023р. (в даній довіреністі не вказав посадову особу замовника). В оголошені про проведення відкритих торгів вказано Щегельська Ольга Іванівна, як контактну особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками. В тендерній документації (підпункт 2.3 пункт 2 Розділ І) посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками вказано: Щегельська Ольга Іванівна. Пропонуємо надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, а саме Щегельську Ольгу Іванівну. Враховуючи вищевикладене потрібно впорядкувати документи відповідно до тендерної документації і завантажити протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.