Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації
ID закупівлі: b680c16b3d1f41b48247600d300c722f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 25 796,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 257,96 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кизенко Юлія |
Телефон: | 380979702137 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "НОВОАБРАЗИВ" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 14810000-2 Абразивні вироби (Поставка кругів відрізних для філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (оголошення № UA-2023-05-25-008917-a).1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3.1. таблиці № 1 додатка № 1, пункт 1.3. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації, пункт 1.4 таблиці № 3 продовження додатка №1 тендерної документації, пункт 1.1, пункт 2.1 таблиці № 4 продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника:Відповідно до пункту 3.1. таблиці № 1 додатка № 1 Учасник повинен: В графі найменування предмету договору, повинен бути чіткий предмет договору, в графі дата та номер договору, вказати дату та номер договору. Проте в тендерній пропозиції Учасника завантажений пункту 3.1. таблиці № 1 додатка № 1 з наступною інформацією:В графі предмету договору вказаний не чіткий предмет договору, в графі дата та номер договору вказано номер та термін початку та виконання договоруПерелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника , що містить інформація про чіткий предмет договору, і графу дата та номер. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником не завантажено у складі тендерної пропозиції документ(и): - Передбачений пунктом 1.3. таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації лист – згода посадової особи або представника учасника, щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». - Передбачений пунктом 1.4. таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. - Передбачений пунктом 1.1. таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації довідки, про те, що товар, який планується до постачання Учасником відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно – гігієнічним нормам згідно законодавства України, - Передбачений пунктом 2.1. таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації довідка або лист в довільній формі від уповноваженої особи учасника з підтвердженням того, що Учасник процедури закупівлі має можливість здійснити поставку цього товару у повному обсязі та протягом строку визначеного умовами тендерної документації. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель документ(и): - лист – згода посадової особи або представника учасника - свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. - довідки, про те, що товар, який планується до постачання Учасником відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно – гігієнічним нормам згідно законодавства України - довідка або лист в довільній формі від уповноваженої особи учасника з підтвердженням того, що Учасник процедури закупівлі має можливість здійснити поставку цього товару у повному обсязі та протягом строку визначеного умовами тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.