Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 038d442e60fe4acdb85a5645f2389ff8
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 875 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04348220 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://berezivsca.gromada.org.ua/ |
| Контактна особа: | Діана Романівна Прогонова |
| Телефон: | +380931961826 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12411, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, село Березівка, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 31 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЩЕБЗАВОД" 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність ліцензії або іншого документу дозвільного характеру; - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній витяг з реєстру платників податку на додану вартість або копія Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно Додатку 1 тендерної документації кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: 1 Документи, що підтверджують наявність ліцензії або іншого документу дозвільного характеру Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом 8 Учасник процедури закупівлі надає Учасник процедури закупівлі повинен надати наступні документи: - копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель у порядку згідно пункту 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178: - довідку довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; - копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість. .Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ДЕ ЛЮКС" 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасника довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає формі, вказаній в тендерній документації, також відсутні накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори для підтвердження інформації наведеної у довідці ; - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів),яка не відповідає формі, вказаній в тендерній документації, також учасник не надав копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документів, що підтверджують його виконання; - у складі тендерної пропозиції учасника присутня довідка - відомості про учасника юридичної особи, в якій не вказано систему оподаткування учасника; - у складі тендерної пропозиції учасника надано технічну специфікацію, текст якої не повністю відповідає Додатку 3 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист, складений про те що при невідповідності якості Товару, та (або) дефектів Товару, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару - Учасник зобов’язаний замінити неякісну частину товару за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні неякісної частини Товару; - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист про те що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена; - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні листи за формою згідно додатку №5 на працівників учасника, яких він вказує в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід про те що вони дають згоду на обробку персональних даних, що захищаються Законом України «Про захист персональних даних». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно Додатку 1 тендерної документації кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: 4 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Форма 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 5 Документи, що підтверджують, наявність досвіду виконання договору На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Форма 3 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору 6 Відомості про учасника юридичної особи Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності), що відповідає даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», яка обов’язково повинна містити такі відомості про учасника: а) для юридичної особи: - повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності; - ідентифікаційний код юридичної особи; - місцезнаходження юридичної особи (юридична та фактична адреса, телефон, факс, електронна пошта, веб-сайт (за наявності)); - організаційно-правова форма; - відомості про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи (прізвище, ім’я, по батькові, розмір частки, громадянство); - відомості про органи управління юридичної особи (вищий, наглядовий (у разі створення вказати склад), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону); - прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; - інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором; система оподаткування. - згідно додатку 3 тендерної документації: ДОДАТОК 3 Технічна специфікація Щебінь 10-20 (код ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) № п\п Назва товару Вимоги Од. виміру К-ть 1 Щебінь 10-20 Має відповідати ДСТУ т. 5000 Загальна кількість 5000 т Примітки Поставка товару буде здійснюватись за рахунок Постачальника згідно заявок Замовника в населені пункти Березівської сільської ради. Вимоги до Учасника: 1.Товар повинен відповідати вимогам та показникам якості, які встановлені законодавством України та відповідають діючим стандартам ДСТУ. На підтвердження відповідності ДСТУ Учасник процедури закупівлі повинен надати сертифікат відповідності про відповідність товару заявленим вимогам. 2.Учасник повинен надати в технічній частині: копії сертифікату відповідності або паспорт якості на товар, який буде поставляться замовнику. 3.Товар повинен відповідати діючим стандартам та вимогам щодо безпеки та охорони довкілля, учасник має надати документ- підтвердження радіологічної безпеки. Термін постачання: з моменту підписання договору до 31.08.2023 року. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Спосіб поставки товару – автомобільним транспортом. Ціна Товару включає витрати з транспортування до місця призначення, навантаження, розвантаження, податків і зборів, необхідних платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України, які доручатимуться для виконання третім особам. При невідповідності якості Товару, та (або) дефектів Товару, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару - Учасник зобов’язаний замінити неякісну частину товару за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні неякісної частини Товару, про що учасником повинен бути складений відповідний гарантійний лист та наданий у складі тендерної пропозиції. Учасник торгів погоджується листом, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена. Запропонований товар повинен відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник повинен надати гарантійний лист складений у довільній формі із зазначенням заходів захисту, на відповідність даному критерію. Доставка, навантаження та розвантаження за рахунок Учасника (всі затрати прямі та непрямі повинні бути включені у вартість товару). Загальна вартість тендерної пропозиції вказується у гривнях з урахуванням сплати всіх необхідних податків і зборів (обов’язкових платежів) та супутніх витрат. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Фактом подання тендерної пропозиції Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, а також підтверджує можливість надання послуг у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів. - згідно пп.8 п.2 розділу V Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації: Замовник вільно використовує інформацію (в тому числі збирає, зберігає та обробляє персональні дані працівників, уповноважених осіб Учасника), що він отримує в процесі проведення даної процедури закупівлі для чого Учасник (уповноважена особа Учасника) надає у складі пропозиції тендерних торгів листи за формою згідно додатку №5 про те що вони дають згоду на обробку персональних даних, що захищаються Законом України «Про захист персональних даних». Під обробкою персональних даних Учасника мається на увазі збирання, зберігання і поширення у будь-який спосіб персональних даних з метою здійснення процедури публічних закупівель. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель у порядку згідно пункту 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178: - виправлену довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори для підтвердження інформації наведеної у довідці ; - виправлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документів, що підтверджують його виконання; - виправлену довідку - відомості про учасника юридичної особи; - виправлену технічну специфікацію згідно Додатку 3 до тендерної документації; - гарантійний лист, складений про те що при невідповідності якості Товару, та (або) дефектів Товару, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару - Учасник зобов’язаний замінити неякісну частину товару за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні неякісної частини Товару; - лист учасника про те що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена; - листи за формою згідно додатку №5 на працівників учасника, яких він вказує в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід про те що вони дають згоду на обробку персональних даних, що захищаються Законом України «Про захист персональних даних». Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.