Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-05-2023, 00:00
ID закупівлі: cc88fb91652b4c96b0dff65417faac1b
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
| ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Затолюк Віктор Борисович |
| Телефон: | +380689558312 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № UA-2023-05-05-008870-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: в п.1 РОЗДІЛ ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ вимагається: - гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо застосування (не застосування) до учасника такої оперативно-господарської санкції, як відмова від встановлення господарських відносин зі стороною, яка порушила зобов’язання при виконанні попереднього договору; В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання наступних документів: 1. гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо застосування (не застосування) до учасника такої оперативно-господарської санкції, як відмова від встановлення господарських відносин зі стороною, яка порушила зобов’язання при виконанні попереднього договору;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.