Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 1c267987c35a48b395e6b74b5f3a2346
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 610 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Чугуївський комунальний комплекс" |
ЄДРПОУ: | 38630446 Досьє YouControl |
Сайт: | http://chuguevsanochistka.io.ua |
Контактна особа: | Сергій Володимирович Моісеєнко |
Телефон: | +38954730965 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 63503, Україна, Харківська область,м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 38 |
6 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається у відповідності до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (Далі - Особливості), з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду та оцінка тендерних пропозицій учасника ФОП КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ процедури закупівлі UA-2023-03-24-009886-a, визначеної за кодом ДК 021:2015: 14210000-6 – «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (ДК 021:2015: 14212320-9 – «Гранітний щебінь»: - щебінь гранітний фракція 20-40 мм; гранітний відсів (гранвідсів) фракція 0-5 мм), замовником було виявлено невідповідності в документах учасника, а саме: Учасником ФОП КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника було надано Інформаційний лист від 29 березня 2023 року Вих 113, в якому учасник повідомляє, що для виконання зобов’язань по договору учасник має відповідну матеріально-технічну базу в тому числі транспорт для перевезення предмета закупівлі, а саме: № п/п Найменування Кількість Визначення права коростування 1 Вантажний спеціалізований самоскид ЗИЛ 4505 1 шт. Оренда 2 Навантажувач ТО - 30 1 шт. Оренда 3 RENAULT PREMIUM-420 1 шт. Оренда 4 Спеціалізований напівприціп KOEGEL SKMP 18 1 шт. Оренда Учасником ФОП КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника було надано Лист – погодження з «Істотними умовами договору» до тендерної документації від 29 березня 2023 року Вих 109 та підписаний Учасником проект договору про закупівлю. Пункт 5.2 Договору визначає місце поставки Товару, а саме: «5.2. Місце поставки Товару: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, пров. Червоної Калини, 4; або може бути деталізовано заявкою Замовника (конкретна адреса, вулиця тощо) в межах населених пунктів, що входять до складу Чугуївської міської територіальної громади». В п. 5.1 Договору визначений строк поставки товару до 31 грудня 2023 року. Виходячи з умов тендерної документації та істотних умов договору, які прописувалися у відповідності до виробничої необхідності та технічних завдань Замовника КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС», Товар необхідно буде надавати за заявками Замовника протягом року. Зрив постачання Товару може призвести до невиконання виробничих завдань Замовника та негативних наслідків для Чугуївської об’єднаної територіальної громади. Учасником ФОП КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника не надано документів на підтвердження оренди рухомого майна (транспортних засобів), а саме: - Договір оренди та технічний паспорт на вантажний спеціалізований самоскид ЗИЛ 4505; - Договір оренди та технічний паспорт на навантажувач ТО – 30; - Договір оренди та технічний паспорт на RENAULT PREMIUM-420; - Договір оренди та технічний паспорт на Спеціалізований напівприцеп KOEGEL SKMP 18. З огляду на викладене є необхідність надати учаснику ФОП КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДРУ ВІКТОРОВИЧУ 24 години на виправлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Запропонувати учаснику ФОП КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДРУ ВІКТОРОВИЧУ надати у складі тендерної пропозиції копії документів на підтвердження оренди рухомого майна (транспортних засобів), а саме: - Договір оренди та технічний паспорт на вантажний спеціалізований самоскид ЗИЛ 4505; - Договір оренди та технічний паспорт на навантажувач ТО – 30; - Договір оренди та технічний паспорт на RENAULT PREMIUM-420; - Договір оренди та технічний паспорт на Спеціалізований напівприціп KOEGEL SKMP 18.
Під час розгляду та оцінка тендерних пропозицій учасника ТОВ «АСФАЛЬТПРОМ» процедури закупівлі UA-2023-03-24-009886-a, визначеної за кодом ДК 021:2015: 14210000-6 – «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (ДК 021:2015: 14212320-9 – «Гранітний щебінь»: - щебінь гранітний фракція 20-40 мм; гранітний відсів (гранвідсів) фракція 0-5 мм), замовником було виявлено невідповідності в документах учасника, а саме: - учасником ТОВ «АСФАЛЬТПРОМ» у складі тендерної пропозиції не було надано свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), що вимагалося «Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на викладене є необхідність надати учаснику ТОВ «АСФАЛЬТПРОМ» 24 години на виправлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Прошу вас надати свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.