Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
ID закупівлі: c053c82dff534153a8c14a30835f9079
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 708 450,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
| ЄДРПОУ: | 03359121 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Малашенко Вікторія Олександрівна |
| Телефон: | 380443591802 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04080, Україна, Київська область,Київ, вул.Фрунзе, 15 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутні видаткові накладні до аналогічного договору №96-20В від 24.03.2020р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п.2.2 п.2 частини 1 Додатку 1 Тендерної документації «Оригінали або копії видаткових накладних (накладної), що підтверджують факт виконання договору. У видатковій накладній (видаткових накладних) має бути посилання на номер та дату договору.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати видаткові накладні до аналогічного договору №96-20В від 24.03.2020р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.