Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
Відкриті торги з особливостями проводяться у порядку визначеному постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. ( зі змінами). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена в Додатку 4 до тендерної документації.
ID закупівлі: 948620d38b394eb2bd4a7e70494ae2dd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 499 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Ладижинський комбінат комунальних підприємств" Ладижинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 34261117 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Чорнокозинська |
Телефон: | +380988009630 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 24321, Україна, Вінницька область,м. Ладижин, вул. К. Маркса, 4-а |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ Альхім Учасник у складі своєї пропозиції надав Лист- відгук про якість та своєчасну поставку товару від Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м.Києва, проте інформація є неповною та не відповідає вимогам Замовника, які встановлені в п.п 1.2 п.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме «лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, в якому має бути зазначено інформацію щодо номера, дати, предмету, строку дії та суми договору, періоду постачання та обсягу виконання (постачання) договору, а також інформацію щодо виконання зобов’язань постачальником (учасником) в частині повноти, якості та строків.». Крім того, Учасник не надав копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, дана вимога Замовником встановлена в п.п 1.1 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Враховуючи вимогу пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, Учасник ТОВ Альхім для усунення зазначених у цьому повідомленні невідповідностей повинен завантажити через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Лист- відгук з інформацією, яка встановлена в п.п 1.2 п.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.