Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 24d957fdbf8d45ea8ffb36edb049c071
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 5 339 520,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 26 697,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 44145833 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надворний Тадеуш Антонович |
Телефон: | +380673934559 |
E-mail: | nadvornuy64@gmail.com |
Місцезнаходження: | 32000, Україна, Хмельницька область,Городок, вул.Грушевського, 53 |
1 |
Уповноважена особа повідомила, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції а саме: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ДЕ ЛЮКС"; 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІГИНСАХКАМПРОМ". Згідно з п.37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Відповідно до абз.1,2 п.38 Особливостей, Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ДЕ ЛЮКС". Рішенням уповноваженої особи, протокол №10 від 31.01.2023, було відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ДЕ ЛЮКС" на підставі абз.4 п.п.1 п.41 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Відповідно до абз.3 п.38 Особливостей, у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІГИНСАХКАМПРОМ". Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІГИНСАХКАМПРОМ". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІГИНСАХКАМПРОМ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник не надав у складі тендерної пропозиції належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких. - Учасник надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для забезпечення поставки продукції, у якій зазначив інформацію про 1 автонавантажувач на 4 автомобілі. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, що підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). - Учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вказаний документ вимагається у зв’язку із відсутністю технічної можливості учаснику самостійно декларувати відсутність такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції). - Учасник надав у складі тендерної пропозиції лист, із зазначенням інформації про виробника товару, а саме назви та адреси, проте не зазначив контакти виробника товару. - Учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійного листа із зазначенням відстані від кар’єру до м. Городок. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п.п. 3.1.1. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); - Відповідно до п.п.3.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен надати у порядку визначеному цією документацію інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, що підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). - Відповідно до п.п.3.5.6. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та зобов’язаний надати в складі пропозиції: Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вказаний документ вимагається у зв’язку із відсутністю технічної можливості учаснику самостійно декларувати відсутність такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції). - Відповідно до п.5 Загальних вимог Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про виробника Товару (назва, адреса, контакти). - Відповідно до п.2 Загальних вимог Додатку №1 до тендерної документації відстань від кар’єру до м. Городок повинна бути не більше 45 км. На підтвердження даного пункту, у складі пропозиції необхідно надати гарантійний лист із зазначенням відстані від кар’єру до м. Городок. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких. - Надати документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, що підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів), відповідно до інформації зазначеної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для забезпечення поставки продукції. - Надати гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вказаний документ вимагається у зв’язку із відсутністю технічної можливості учаснику самостійно декларувати відсутність такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції). - Надати інформацію про виробника Товару (назва, адреса, КОНТАКТИ). - Надати гарантійний лист із зазначенням відстані від кар’єру до м. Городок. ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.40 Особливостей.
Уповноважена особа повідомила, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції а саме: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ДЕ ЛЮКС"; 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІГИНСАХКАМПРОМ". Згідно з п.37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Відповідно до абз.1,2 п.38 Особливостей, Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ДЕ ЛЮКС". Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ДЕ ЛЮКС". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ДЕ ЛЮКС" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (вих. №2301/2 від 23.01.2023р.), у якій міститься інформація про транспортні засоби, якими буде здійснюватись поставка продукції, що є предметом закупівлі. Зазначені транспортні засоби залучені на підставі Договору про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом №02/02-01 від 02.02.2022р. Учасник надав у складі тендерної пропозиції копію Договору про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом №02/02-01 від 02.02.2022р., проте не надав копій свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів. - Учасник надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист (вих.№2301/10 від 23.01.2023р.), із зазначенням інформації про виробника товару, а саме назви та адреси, проте не зазначив контакти виробника товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п.п.3.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен надати у порядку визначеному цією документацію інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, що підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). - Відповідно до п.5 Загальних вимог Додатку №1 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про виробника Товару (назва, адреса, контакти). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (вих. №2301/2 від 23.01.2023р.), якими буде здійснюватись поставка продукції, що є предметом закупівлі, а саме які залучені на підставі Договору про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом №02/02-01 від 02.02.2022р. - Надати інформацію про виробника Товару (назва, адреса, КОНТАКТИ). ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.40 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.