Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
ID закупівлі: 116fe68e8a7448e1910a4cd71c210f8b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 496 800,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 484,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
ЄДРПОУ: | 39607507 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Антоненко Андрій Олексійович |
Телефон: | 380444540166 |
E-mail: | kk_urist@ukr.net |
Місцезнаходження: | 03134, Україна, Київська область,Київ, 03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17 |
1 |
Пунктом 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору, з обов’язковим зазначенням наявності в учасника власних або орендованих у місті Києві (Київській області) складських приміщень та/або майданчиків, а також транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару (з позначкою – власне/орендоване/договір на перевезення), з зазначенням їх найменування та кількості. До довідки додаються копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, бухгалтерський документ, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або з можливістю пролонгації на строк його дії (про що прямо зазначено в документі). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку із зазначенням наявного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару. Разом з тим, всупереч встановленим вимогам, Учасником не було надано документів, що засвідчують наявність в нього ноутбука та БФП, наявність яких він зазначив у відповідній довідці. Вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель наступних документів: - документи, що засвідчують наявність в Учасника ноутбука та БФП, наявність яких зазначено у відповідній довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.