Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-07-2022, 00:00
ID закупівлі: 0ffeedfea4614cc78407d1063a8cf693
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 122 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 610,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство Фастівської міської ради "Фастів-благоустрій" |
ЄДРПОУ: | 41972303 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Єфіменко Олена Вікторівна |
Телефон: | 380456562362 |
E-mail: | fastivblagoust@ukr.net |
Місцезнаходження: | 08500, Україна, Київська область,Фастів, вулиця Нова, будинок 9 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" (далі – Учасник), поданої на участь у торгах щодо закупівлі: Сіль для промислового перероблення кам’яна (ДК 021:2015 код 14410000-8 – Кам̕ яна сіль) виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, передбачених тендерною документацією та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасником надано Інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за вих. (далі – Довідка), згідно з якою сума аналогічного договору становить 169999 грн. 98 коп. з ПДВ. Вимогами розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №3 до тендерної документації також передбачено подання сканованих копій з оригіналу договору, зазначеного в довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та невід’ємними частинами до договору та документів підтверджуючих факт виконання договору аналогічного предмету закупівлі (на який є посилання у довідці). На виконання зазначеної вимоги, Учасник надав Договір №298 від 02.12.2019, видаткову накладну №147 від 03.12.2019 та відгук Управління житлово-комунального господарства, будівництва та розвитку інфраструктури міста Балаклійської міської ради від 19.12.2019 №579. Сума договору та видаткової накладної складає 169 999,68 грн., що не відповідає сумі, вказаній в Довідці. Вимога: усунути вказані невідповідності, що містяться в Довідці і Договорі №298 від 02.12.2019 та видатковій накладній №147 від 03.12.2019.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.