Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 916,78 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 99,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БЮРО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 44168316 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://esbu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ліпінський Богдан |
| Телефон: | +380957095194 |
| E-mail: | b.lipinskyi@esbu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04116, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Шолуденка, 31 |
2 |
Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам повинен надати: - Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою (згідно Додатку № 1 до Документації) Додатково Учасник надає: - скан-копію договору з усіма додатками (якщо додатки передбачені умовами договору); - всі акти наданих послуг на суму договору з урахуванням внесених змін; Під аналогічним слід розуміти договір з предметом закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти – послуг за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV) 66510000-8 Страхові послуги Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - скан-копію договора, в якому відсутній код національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV) 66510000-8 Страхові послуги; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою (згідно Додатку № 1 до Документації) Додатково Учасник надає: - скан-копію договору з усіма додатками (якщо додатки передбачені умовами договору); - всі акти наданих послуг на суму договору з урахуванням внесених змін; Під аналогічним слід розуміти договір з предметом закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти – послуг за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV) 66510000-8 Страхові послуги Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції накладено КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому, на файл 2-3. ЕКСПО_витяг класів.pdf та файл 2. Статут 2024+Опис.pdf проте тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), та не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відсутні відбитки печатки учасника (у разі використання) НА КОЖНІЙ СТОРІНЦІ такого документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.