Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 054 377,10 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 125 272 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 250 544 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Іваницька |
| Телефон: | +380442546680 |
| E-mail: | o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
1 |
Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано Статут, пп. 11.2.22. пункту 11.2 Розділу 11 якого встановлено, що до виключної компетенції Загальних зборів Учасників Товариства належить прийняття рішення про надання згоди Генеральному директору Товариства на вчинення значного правочину або про попереднє надання згоди на вчинення такого правочину, якщо ринкова вартість майна (робіт, послуг), що є його предметом, становить 10 і більше відсотків вартості активів Товариства за даними останньої річної фінансової звітності, про вчинення правочинів із заінтересованістю у випадках, передбачених законодавством. Разом з тим, Учасником не надано протоколу (витягу з протоколу) Загальних зборів Учасників Товариства щодо надання повноважень Генеральному директору на підписання договору або останньої річної фінансової звітності Товариства для підтвердження відсутності підстав для надання такого рішення Загальними зборами Учасників Товариства. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження). (Вимога пп. 2.1.2 п.2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Протокол або витяг з протоколу Загальних зборів Учасників Товариства щодо надання Генеральному директору повноважень на підписання договору або останню фінансову звітність Товариства для підтвердження відсутності підстав для надання такого рішення Загальними зборами Учасників Товариства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.