Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 139 900 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 699,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38163053 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Заяць Ігор Богданович |
| Телефон: | 380983504238 |
| E-mail: | zayats@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Франка, будинок 6 |
4 |
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» (надалі – Учасник), на закупівлю за предметом «послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів , код за ДК 021:2015: 66510000-8 – страхові послуги», процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-28-006035-a . На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно до пп 1.1.2., п. 1, Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник зобов’язаний надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Відповідно до пп 1.1.3. п. 1, Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник зобов’язаний надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та лист-відгук ( або рекомендаційний лист тощо ) ( не менше одного ) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник зобов’язаний надати інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації . Відповідно до пп. 4.13. п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник зобов’язаний надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ ( якщо учасник є платником ПДВ ) або платника єдиного податку ( якщо учасник є платником єдиного податку ). Однак в тендерній пропозиції учасника ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вищенаведені документи відсутні. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» шляхом надання в складі пропозиції документально підтвердженого виконання пп. 1.1.2, 1.1.3 пункту 1, пункту 2; пп. 4.13 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.